top of page
  • RECENT POSTS: 

FOLLOW ME

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Stiletto nagels van de Primark


Ik draag nu ongeveer 2 jaar (nep)nagels omdat ik vaak op mijn nagels beet. Soms helemaal tot bloedens aan. Me nagels zagen er helemaal niet verzorgd uit. Ik kreeg toen het idee om (nep)nagels te laten zetten. Je kan dan niet meer op je nagels bijten en het ziet er een stuk netter uit dan die afgebeten/afgekloven nagels. Nu kan ik niet meer zonder! Zonder nep nagels vind ik dat mijn vingers er anders en raar uit zien. Ze lijken dan net op dikke kleine worstenvingers hahhhaha.

Ik liet ik mijn nagels altijd professioneel doen in een nagelsalon in Almere-stad. Ik was dan per maand ongeveer €45,- kwijt. Ik vond dat destijds best prijzig (ik was nog student) maar toen kwam ik deze leuke 'fashion' nails tegen in de primark.

Ik kwam toen deze stiletto 'fashion nails' tegen in de Primark voor maar €1,50. Voor de prijs was het zeker de moeite waard om ze uit te proberen.

Ze hebben verschillende varianten, kleuren en patronen maar ik ging voor basic stiletto nagels. Wat zit er in het inhoud: 24 nagels in verschillende groottes plus nagel lijm. De gebruiksaanwijzing is heel simpel: breng een dun laagje lijm op de (nep)nagel aan, druk 5 seconden stevig aan op je eigen nagel en dan zit ie muurvast. Ik persoonlijk gebruik nooit de nagellijm die bij de (nep)nagels erbij komt. Ik gebruik altijd secondelijm dat is net iets sterker dan de nagellijm. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Dan het resultaat. Zoals je ziet passen deze nagels perfect ! Je moet wel uitkijken met de lijm, die is heel sterk en droogt snel. In het begin kliederde ik veel met de lijm waardoor ik de opgedroogde lijm van mijn vingertoppen moest afpulken. Uiteindelijk zaten ze er allemaal goed op. Het aanbrengen moet je dus even onder de knie krijgen. Je hoeft van te voren ook niks met je nagels te doen, dus geen basecoat of iets dergelijks.

Over het algemeen zit er wel voor elke soort nagel wel de juiste maat bij en blijven ze vrij lang erop zitten. Natuurlijk zijn de fashion nails van de Primark niet zo sterk. Ook blijven de nagels niet zo lang erop zitten als professionele (nep)nagels. Bij mij blijven de nagels ongeveer een weekje erop zitten.

Handige tip om te weten: Je kan met nagellak over de nep nagels heen lakken. Wat ik vaak doe is mijn ringvinger een andere kleur geven. Deze nagels zijn trouwens ook handig voor de dames die niet dagelijks nep nagels willen dragen maar bijvoorbeeld alleen voor een bruiloft of feestje.

Hebben jullie ook goede ervaring met deze fashion nails? Wat vindt jij er van?

Lots of love,

Lindsay Ann-marrel

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page