top of page
  • RECENT POSTS: 

FOLLOW ME

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Photo Diary: vakantie in Dubai.


Hi there lovers!

Zoals de meeste van jullie weten ben ik inmiddels 6,5 jaar samen met mijn vriend. Dit moest natuurlijk op een speciale manier gevierd worden. De periode dat we samen zijn, zijn we nooit echt samen op vakantie geweest althans niet buiten Europa. Omdat het leven niet alleen om werken draait hebben we besloten om meer te genieten en te kijken wat deze wereld allemaal te bieden heeft.

De bestemming kon je denk ik al raden vanwege de afbeelding. Yes, we zijn naar Dubai geweest. Dit was voor mij de eerste vakantie buiten Europa zonder ouders dus ik vond het super spannend om alleen op vakantie te gaan met mijn vriend. We zijn in totaal 9 dagen op vakantie geweest in Dubai.

Ik heb besloten om mijn vakantie ervaring anders met jullie te delen door middel van foto's in plaats van een lap tekst zoals mijn vorige blogpost: vakantie in Parijs, Frankrijk .

Veel (kijk)plezier!

Ā 

PHOTO DIARY DUBAI MAART 2016

Allerlaatste selfie in Nederland, we vertrokken pas laat in de avond vandaar de slechte kwaliteit. (fedorra en ketting zijn beide van de Primark).

Ā 

APARTMENT SAVOY CENTRAL II BUR DUBAI

Ā 

AT THE TOP OFF THE TALLEST BUILDING IN THE WORLD

THE BURJ KHALIFA

Ā 

DUBAI MARINA MALL II PIER 7

PANORAMA VIEW MARINA MALL II PIER 7

Ā 

DESERT SAFARI DUBAI II SEA OF SAND

Ā 

SAFARI DESSERT II BARBEQUE, HENNA & EAGLE SHOW

Ā 

CITY HOPPEN; GOLDEN ZOUK, BURJ AL ARAB - JUMEIRAH

& THE LOST CHAMBER AQUARIUM

Ā 

ABU DHABI II SHEIKH ZAYED GRAND MOSQUE

Ik heb echt genoten in Dubai,

Ā 

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page