top of page
  • RECENT POSTS: 

FOLLOW ME

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Best moments of 2016


2016, wat is het jaar toch snel voorbij gevlogen!

Als ik terugkijk naar het jaar 2016 kan ik met een brede glimlach zeggen dat ik heel veel mooie en bijzondere momenten heb meegemaakt. Teveel om zelfs te typen.

Het allermooiste moment is natuurlijk dat ik op 26 maart 2016 (de datum dat we precies 6 jaar verkering hebben) ten huwelijk ben gevraagd in Dubai door de liefde van me leven. Het was een mooi, maar ook heel emotioneel moment voor mij. Ik heb namelijk zolang gewacht op dit moment. Ik had het totaal niet verwacht en ik kon maar niet stoppen met huilen van blijdschap. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen 2 jaar al vaker hints heb laten vallen dat ik graag zou willen verloven. Maar zoals me vader altijd zegt, geduld wint alles. En ja hoor, hij heeft nog gelijk ook. Ik mag van geluk spreken dat ik mijn leven mag delen met zo'n mooi persoon.

Naast het feit dat ik ten huwelijk ben gevraagd op Dubai hebben we natuurlijk ook andere leuke dingen gedaan. Hieronder een aantal foto's.

 
 

van links naar rechts: 1. aankomst, uitzicht vanuit het vliegtuig | 2. Dubai sightseen tour | 3. eerste selfie in dubai | 4. selfie op de top van de Burj Khalifa | 5. Fontijn show van bovenaf @ top Burj Khalifa | 6. Dit keer samen een foto bij Burj Khalifa | 7. Dubai Marina | 8. samen op de foto | 9. uitzicht op Marina​

 
 

van links naar rechts: 1 t/m 3 Desert Tour | 4. skyline Dubai | 5. Burj Al Arab | 6. Zouk in Burj Al Arab | 7. The lost chambers Aquarium in The Palm, Atlantis | 8. In Abu Dabhi - Sheikh Zayed Mosque | 9. Sishalounge in Marina

 
 

BYE BYE 2016 !

HELLO 2017 !

 

2016 - Het jaar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, het jaar dat mijn schoonzusje is getrouwd, het jaar dat mijn ouders en schoonouders mekaar hebben ontmoet, het jaar dat ik 25 jaar ben geworden, het jaar dat ik eindelijk mijn rijbewijs heb behaald, het jaar dat we zeker naar alle pretparken in Nederland zijn geweest, Het jaar verjaardagen dat we beide onze verjaardag in het buiteland hebben gevierd.

Als ik terug kijk heb ik een heel mooi en bijzonder jaar gehad met veel positieve veranderingen. Ik vind het leuk dat ik mijn bijzondere momenten van 2016 met jullie heb mogen delen.

2016 has been a good year, i'm thankful for all the special moments this year <3.

2017 better be a good one haha! see you next year lovers! oh, and be save with the fireworks!

Lots of Love,

Lindsay Ann-Marrel

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page