top of page
  • RECENT POSTS: 

FOLLOW ME

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

50 random facts about Lindsay.

Hey hey!

In mijn vorige blogpost heb ik mezelf al kort aan jullie voorgesteld d.m.v. de TMI (too much information) TAG. But hey, nu we toch in het kader zijn van elkaar beter leren kennen hierbij De 50 random facts about me tag.

  1. Ik woon momenteel nog thuis bij mijn ouders in Almere.

  2. Mijn afkomst is Javaans Surinaams.

  3. Ik heb 1 broer van 26 jaar.

  4. Bijna iedereen die me voor het eerst ziet denk dat ik Hindoestaans ben. Daar heb ik persoonlijk niks op tegen.

  5. Eigenlijk zou ik Iris heten in plaats van Lindsay maar mijn vader vond iris geen leuke naam. (Ik vind Iris trouwens wel een mooie naam:)).

  6. Ik ben rechtshandig.

  7. Ik ben meestal vrolijk en erg positief ingesteld.

  8. Ik houd niet van werken maar ik houd wel van het gevoel om geld te verdienen.

  9. Vroeger wou ik altijd huisdieren hebben totdat ik erachter kwam dat ik allergische ben voor alle dieren wat een vacht of veren heeft.

  10. Omdat ik dus zoveel van dieren hield wou ik vroeger dierenarts worden.

  11. Ik word zenuwachtig als mijn telefoon batterij onder de 30% belandt.

  12. Ik heb daarom altijd verschillende kabels, opladers en externe batterijen mee in me tas voor de zekerheid.

  13. Ik raak in paniek als ik niet bereikbaar ben, dan voel ik me afgesneden van de wereld. kinda sad right?

  14. Ik word enorm zenuwachtig als de politie achter me rijdt. Ik ben altijd bang dat ze me om een of andere reden van de weg halen.

  15. Als ik ’s ochtends geen deodorant heb gebruikt krijg ik het gevoel dat ik niet ben gedoucht. Daarom heb ik altijd extra deo in mijn tas.

  16. Mijn lievelingsgetal is 7 (heel erg orgineel he :)).

  17. Ik ben bang om oud te worden.

  18. Ik ben bang voor bijna alle insecten. En ja, ook voor lieveheersbeestjes.

  19. Ik heb een heel slecht geheugen waardoor ik soms hele belangrijke dingen vergeet. (zoals verjaardagen, shame on me)!

  20. Mijn ouders wouden altijd maar 1 kind, ik ben dus een ‘’ ongelukje ‘’ . Achteraf gezien zijn ze natuurlijk super blij dat ik er ben.

  21. Ik ben heel slecht in het reageren op what’s app berichten. De kans is groot dat als je me een berichtje stuurt je pas 2 weken later een berichtje terug krijgt.

  22. Op mijn 12e heb ik voor de zekerheid een niet-kwaadaardige moedervlek op mijn rechter enkel laten verwijderen.

  23. Ik heb een chronische voorhoofdholte ontsteking, dus als ik ziek ben krijg ik altijd heftige migraine aanvallen, Alsof ik me dan niet al rot genoeg voel!

  24. Ik heb sinds me 18e een vaste relatie en sinds maart 2016 verloofd.

  25. Ik kan goed omgaan met geld.

  26. Ik moet altijd wat voor mezelf kopen als me salaris is gestort. (ook als is het maar een nagelakje).

  27. Ik slaap altijd met mijn tv aan, silence freaks me out.

  28. Ik heb een jaar lang hazelnoot kleurige kleurlenzen gedragen.

  29. Ik zou elke dag sushi kunnen eten.

  30. Ik ben echt een avond mens maar als het om werk gaat werk ik liever in de ochtend dan avond.

  31. Vanaf me geboorte tot ongeveer mijn 14e had ik extreem last van eczeem.

  32. Ik heb 1x in mijn leven kaaiman vlees gegeten. Dat bleek te helpen tegen eczeem. Sinds ik kaaiman vlees heb gegeten heb ik trouwens nooit meer last gehad van eczeem.

  33. Ik speel graag jongensachtige spelletjes op de PS4 zoals COD of GTA.

  34. Ik moet elke dag rijst eten anders heb ik het gevoel dat ik niet goed heb gegeten

  35. Vroeger dronk ik elke dag 3 Energy blikjes op een dag. Really, what was wrong with me?

  36. Zwart is mijn lievelingskleur. wait, is zwart wel een kleur?

  37. Ik ben een adrenaline junkie.

  38. In mijn hele leven heb ik nog nooit een botbreuk gehad. Thank the lord!

  39. Ik heb helaas zwakke enkels waardoor ik bepaalde hakken niet kan aantrekken.

  40. Ik eet sinds 2014 geen varkensvlees meer.

  41. Ik ben in mijn hele leven maar 1 keer naar een concert geweest. Dat was van Ryan Leslie and it was awesome!

  42. Slapen is mijn grootste hobby

  43. Ik kan niet goed tegen alcohol

  44. Ik houd van pittig eten, hoe pittiger hoe beter.

  45. Ik haal voldoening uit om mensen helpen.

  46. Ik ben echt een tropenmeisje

  47. Ik wil later dus héél graag in het buitenland wonen en het liefst waar de zon ALTIJD schijnt.

  48. Ik heb geen tattoo's. Ik heb wel 4 oorgaatjes en 1 tongpiercing

  49. mijn vrienden zijn op 1 hand te tellen.

  50. Ik ben stiekem blij dat dit de laatste fact is want jeetje, 50 facts over jezelf bedenken lijkt makkelijker dan dat het is!

 

Dit waren dan de 50 random facts about me! Heb jij nog iets wat je wilt weten over mij, vraag het me gerust! Ik ga de post snel afsluiten want hij is erg lang geworden. Ik ga lekker mijn bed inkruipen, welterusten en tot de volgende post!

Lots of love,

Lindsay Ann-Marrel


SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page